A Microsoft Portfólió- és projektkezelő szolgáltatás (PPM) segítségével egyszerűsítheti a projektek, az erőforrások és a portfóliók kezelését. A beépített tervezőeszközökkel követheti a projektek haladását, és rendszerezettebbé teheti a munkáját.
- A Microsoft PPM segít a gyors kezdésben és a projektek hatékonyabb végrehajtásában. A beépített sablonok, a megszokott ütemezési eszközök és a sokféle eszközről való hozzáférés a projektvezetők és a csapatok produktivitását egyaránt növeli.
- A projektportfóliója kiértékelésével és optimalizálásával priorizálhatja a kezdeményezéseket, és elérheti a kívánt eredményt. A Power BI-vel való zökkenőmentes integráció fejlett elemzési funkciókat nyújt, a beépített jelentésekkel pedig könnyedén tájékoztathat minden érdekeltet.
- Mélyebb betekintést nyerhet az erőforrások felhasználásába, és együttműködhet másokkal a beépített eszközök segítségével. Az egyszerűsített tevékenység- és időkezelésnek köszönhetően a csapatok bárhonnan vihetnek be frissítéseket, mely a vezetőségnek is nagyobb rálátást nyújt.
Termék neve
Microsoft Project 2016 ESD elektronikus licensz (Letölthető)
Felhasználhatóság
Elektronikus licensz, 1 PC-n (Windows 7 vagy újabb)
Projektvezetés
Beépített sablonok
A beépített, testre szabható sablonok a legjobb iparági gyakorlatok implementálásával segítik Önt a megfelelő kezdőlépésekben – nem kell többé a nulláról kezdenie a projektterveit.
Projekttervezés
A megszokott ütemezési eszközök – például a Gantt-diagramok és az előre feltöltött legördülő menük – segítenek csökkenteni a képzéshez szükséges időt, és egyszerűsítik a projekttervezés folyamatát.
Beépített jelentések
A jelentések szervezeten belüli megosztásával tájékoztathat minden érdekeltet a fontos információkról. A jelentések mindenre kiterjednek az előrehaladási diagramoktól a költségvetésig, és sokféle eszközön elérhetők.
Több ütemterv megjelenítése
Gyorsan megtekintheti az összes projekttevékenységet, az egyszerű tevékenységekről egészen a közelgő mérföldkövekig. Az ütemterveket testre szabhatja bizonyos adatok megjelenítéséhez, és az eredményt könnyen megoszthatja a projekt résztvevőivel.
Elérés sokféle eszközön
A Microsoft PPM elérhető Windows, iOS® és Android™ rendszerű eszközökön, így a csapattagok frissíthetik a tevékenységeket a kedvenc eszközükről, és útközben is megtekinthetik az ütemterveket és a jelentéseket.
Portfóliókezelés
Portfólió optimalizálása
A Microsoft PPM segítségével a döntéshozók könnyedén modellezhetik a különféle portfólióeseteket a stratégiailag leggyümölcsözőbb út megállapításához. A projektjavaslatokat összemérhetik a stratégiai jelentőségű üzletbefolyásoló tényezőkkel, és a szervezet költség- és erőforráskorlátait is számításba vehetik.
Beépített jelentések
A beépített jelentések szervezeten belüli megosztásával tájékoztathat minden érdekeltet a fontos információkról. A jelentések mindenre kiterjednek az előrehaladástól a költségvetésig, és sokféle eszközön elérhetők.
Üzleti intelligencia gördülékeny integrálása
A Power BI Pro, az Excel és a többi hasonló eszközzel mélyebb betekintést nyerhet a portfóliókba. A natív OData-adatok kezelésével gyorsan összesítheti a portfólióadatokat más LOB rendszerekkel további jelentéskészítéshez.
Projektjavaslatok szisztematikus kiértékelése
A Microsoft PPM segít a szervezetének rögzíteni és kiértékelni a projektjavaslatokat, a szervezet bármely részéről is származzanak. Egy szabványosított folyamat keretében továbbítja a vezetésnek áttekintésre a részletes üzleti eseteket és a projektterveket.
Erőforrás kezelés
Rendszeres erőforrás-kérelmek
Az Erőforrás-előjegyzések funkció használatával erőforrásokat kérelmezhet és zárolhat, így gondoskodhat a projektek erőforrásokkal való folyamatos ellátásáról.
Hőtérképek megjelenítése
A kapacitási hőtérképeken megtekintheti az erőforrások felhasználásának módját. A feladatok optimalizálása érdekében gyorsan megtalálhatja a túl sokat vagy éppen túl keveset használt erőforrásokat.
Hatékony erőforrás-elemzés
Összehasonlíthatja az erőforrásokat szabványos adatok alapján, és előre jelezheti a várható használatot. A beépített jelentések segítségével felügyelheti a feladatok előrehaladását, és megoldhatja a problémákat.
Integrált együttműködési megoldás
A Skype Vállalati verzió és a hozzá hasonló eszközök kiválóan alkalmasak az együttműködés ösztönzésére. A csapatok hozzáférhetnek a Skype-hoz a projekttervekben, így nem kell egyik appról a másikra váltaniuk.
Intuitív tevékenységkezelés és időgazdálkodás útközben
Az útközben is használható, időgazdálkodást és tevékenységkezelést lehetővé tévő appokkal bevezetheti a vállalatban a saját eszközök használatának stratégiáját. A frissítések bármilyen eszközről közzétehetők, és útközben is felügyelhető a tevékenységek előrehaladása.